Adres dla firmy (Wirtualne biuro)
Nie każda działalność wymaga fizycznej obecności w siedzibie przedsiębiorstwa. Mowa przede wszystkim o branży e-commerce, firmach pracujących w trybie home office, a także jednoosobowych działalnościach. Jednak każda firma musi posiadać adres, na który będzie zarejestrowane przedsiębiorstwo i który będzie ogólnodostępny w rejestrach. Co w takiej sytuacji? Czy konieczne jest ponoszenie kosztów wynajmu i utrzymania lokalu lub też rejestrowanie firmy na adres prywatnego domu bądź mieszkania? Na szczęście istnieje inne rozwiązanie - wirtualne biuro w Warszawie.
Jakie problemy rozwiązuje wirtualny adres dla firmy?
Proponowana przez nas usługa to szereg korzyści dla biznesu. Nasze rozwiązanie docenią szczególnie freelancerzy oraz osoby prowadzące działalność, która nie wymaga fizycznej obecności w siedzibie firmy. Dzięki niemu mogą Państwo zapomnieć o takich problemach jak:
1. Koszty związane z wynajmem i utrzymaniem biura
Jeśli potrzebują Państwo adresu tylko po to, żeby użyć go do rejestracji przedsiębiorstwa, nie ma konieczności wynajmowania lokalu stacjonarnego i wydawania nawet po kilka lub kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie na czynsz i rachunki za media. W takiej sytuacji wystarczy wynająć wirtualny adres - posłuży on do rejestracji przedsiębiorstwa oraz korespondencji służbowej. Opłata uiszczana jest w formie abonamentu i wynosi średnio kilkadziesiąt złotych miesięcznie. W przypadku biura stacjonarnego do stałych kosztów należy czynsz, rachunki za media, opłaty za utrzymanie czystości i prace naprawcze oraz wiele innych, których można uniknąć dzięki naszej usłudze.
2. Liczne obowiązki związane z posiadaniem biura stacjonarnego
W przypadku wirtualnego biura tak naprawdę wystarczy tylko pamiętać o terminowym opłacaniu abonamentu. Resztę czasu można w pełni poświęcić na rozwój przedsiębiorstwa. Odchodzą tutaj takie obowiązki jak zatrudnienie osoby zarządzającej biurem, ochrony, zadbanie o utrzymanie czystości i inne. To idealne rozwiązanie dla każdego, kto pragnie skupić się w 100% na działaniach biznesowych.
3. Wizyty klientów w prywatnym domu bądź mieszkaniu
Jeśli pracują Państwo zdalnie, a firma zarejestrowana jest na adres prywatnego domu lub mieszkania, istnieje ryzyko niespodziewanych wizyt klientów - zdarza się to dość często w przypadku sklepów internetowych. Wirtualny adres pozwoli uniknąć takich sytuacji, które mogłyby być niekomfortowe zarówno dla klienta, jak i przedsiębiorcy.
4. Straty wizerunkowe wynikające z nieatrakcyjnej lokalizacji firmy
Konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający. Przed skorzystaniem z usług danej firmy, często potencjalny klient sprawdza opinie o firmie oraz autentyczność zamieszczonych danych adresowych. Zdecydowanie lepiej wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa biuro zlokalizowane w prestiżowej lokalizacji w Warszawie niż w nikomu nieznanej małej miejscowości.
5. Mieszanie się korespondencji służbowej z prywatną
Wynajmując wirtualny adres, mogą Państwo liczyć również na asystę sekretarską. Odbierzemy skierowaną do Państwa pocztę i przesyłki, dodatkowo możemy zająć się także telefoniczną obsługą Państwa klientów (w zakresie udzielania podstawowych informacji). Mogą nam Państwo również powierzyć korespondencję mailową. Opłaty za asystę sekretarską w wirtualnym biurze są naprawdę symboliczne, a pozwalają na sporą oszczędność czasu i doskonałą organizację w korespondencji służbowej (co byłoby utrudnione w przypadku poczty skierowanej do domu przedsiębiorcy, gdzie mieszałaby się ona z prywatnymi listami i rachunkami).
6. Czas poświęcony na dojazdy do pracy
Wirtualne biuro oznacza prestiżowy adres firmy i jednocześnie możliwość wykonywania obowiązków służbowych w dowolnym momencie i miejscu – bez konieczności czasochłonnych, często stresujących dojazdów do centrum miasta.
Świadczona przez nas usługa wirtualnego biura obejmuje:
- udostępnienie naszego adresu na potrzeby rejestracji siedziby Państwa firmy,
- asystę sekretarską.
Wirtualne biuro pozwala:
- na minimalizację kosztów związanych z działaniem firmy,
- uzyskanie adresu w lokalizacji innej aniżeli własne mieszkanie.
Wyróżnia nas:
- wygodne i szybkie połączenie komunikacyjne z Centrum - stacja Metro Natolin (Galeria Ursynów 1 piętro),
- fakt podlegania pod zlokalizowany niedaleko nas całodobowy Urząd Pocztowy - UP Warszawa 78, ul. Belgradzka 42, dogodne godziny pracy 10.00-18.00.
Adres Al. KEN 36/112B, podlega pod następujące urzędy:
- Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów, ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa
- ZUS Biuro Terenowe Warszawa-Ursynów (podlega pod: ZUS III Oddział w Warszawie) - ul. Dembego 23B, 02-796 Warszawa,
- Urząd dla m. st. Warszawy-Ursynów, Al. KEN 61, 02-777 Warszawa.
Usługa Wirtualnego Biura to rozwiązanie, którego szukasz
Cennik
* Wszystkie podane ceny są cenami netto
Promocje
Przyprowadź
klienta
Otrzymaj 5% rabatu
Masz pytania?
22 643 00 60
Od poniedziałku do piątku
od 9.00 do 17.00