Adres dla firmy (Wirtualne biuro)

Nie każda działalność wymaga fizycznej obecności w siedzibie przedsiębiorstwa. Mowa przede wszystkim o branży e-commerce, firmach pracujących w trybie home office, a także jednoosobowych działalnościach. Jednak każda firma musi posiadać adres, na który będzie zarejestrowane przedsiębiorstwo i który będzie ogólnodostępny w rejestrach. Co w takiej sytuacji? Czy konieczne jest ponoszenie kosztów wynajmu i utrzymania lokalu lub też rejestrowanie firmy na adres prywatnego domu bądź mieszkania? Na szczęście istnieje inne rozwiązanie - wirtualne biuro w Warszawie.

Jakie problemy rozwiązuje wirtualny adres dla firmy?

Proponowana przez nas usługa to szereg korzyści dla biznesu. Nasze rozwiązanie docenią szczególnie freelancerzy oraz osoby prowadzące działalność, która nie wymaga fizycznej obecności w siedzibie firmy. Dzięki niemu mogą Państwo zapomnieć o takich problemach jak:

1. Koszty związane z wynajmem i utrzymaniem biura

Jeśli potrzebują Państwo adresu tylko po to, żeby użyć go do rejestracji przedsiębiorstwa, nie ma konieczności wynajmowania lokalu stacjonarnego i wydawania nawet po kilka lub kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie na czynsz i rachunki za media. W takiej sytuacji wystarczy wynająć wirtualny adres - posłuży on do rejestracji przedsiębiorstwa oraz korespondencji służbowej. Opłata uiszczana jest w formie abonamentu i wynosi średnio kilkadziesiąt złotych miesięcznie. W przypadku biura stacjonarnego do stałych kosztów należy czynsz, rachunki za media, opłaty za utrzymanie czystości i prace naprawcze oraz wiele innych, których można uniknąć dzięki naszej usłudze.

2. Liczne obowiązki związane z posiadaniem biura stacjonarnego

W przypadku wirtualnego biura tak naprawdę wystarczy tylko pamiętać o terminowym opłacaniu abonamentu. Resztę czasu można w pełni poświęcić na rozwój przedsiębiorstwa. Odchodzą tutaj takie obowiązki jak zatrudnienie osoby zarządzającej biurem, ochrony, zadbanie o utrzymanie czystości i inne. To idealne rozwiązanie dla każdego, kto pragnie skupić się w 100% na działaniach biznesowych.

3. Wizyty klientów w prywatnym domu bądź mieszkaniu

Jeśli pracują Państwo zdalnie, a firma zarejestrowana jest na adres prywatnego domu lub mieszkania, istnieje ryzyko niespodziewanych wizyt klientów - zdarza się to dość często w przypadku sklepów internetowych. Wirtualny adres pozwoli uniknąć takich sytuacji, które mogłyby być niekomfortowe zarówno dla klienta, jak i przedsiębiorcy.

4. Straty wizerunkowe wynikające z nieatrakcyjnej lokalizacji firmy

Konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający. Przed skorzystaniem z usług danej firmy, często potencjalny klient sprawdza opinie o firmie oraz autentyczność zamieszczonych danych adresowych. Zdecydowanie lepiej wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa biuro zlokalizowane w prestiżowej lokalizacji w Warszawie niż w nikomu nieznanej małej miejscowości.

5. Mieszanie się korespondencji służbowej z prywatną

Wynajmując wirtualny adres, mogą Państwo liczyć również na asystę sekretarską. Odbierzemy skierowaną do Państwa pocztę i przesyłki, dodatkowo możemy zająć się także telefoniczną obsługą Państwa klientów (w zakresie udzielania podstawowych informacji). Mogą nam Państwo również powierzyć korespondencję mailową. Opłaty za asystę sekretarską w wirtualnym biurze są naprawdę symboliczne, a pozwalają na sporą oszczędność czasu i doskonałą organizację w korespondencji służbowej (co byłoby utrudnione w przypadku poczty skierowanej do domu przedsiębiorcy, gdzie mieszałaby się ona z prywatnymi listami i rachunkami).

6. Czas poświęcony na dojazdy do pracy

Wirtualne biuro oznacza prestiżowy adres firmy i jednocześnie możliwość wykonywania obowiązków służbowych w dowolnym momencie i miejscu – bez konieczności czasochłonnych, często stresujących dojazdów do centrum miasta.

Świadczona przez nas usługa wirtualnego biura obejmuje:

  • udostępnienie naszego adresu na potrzeby rejestracji siedziby Państwa firmy,
  • asystę sekretarską.

Wirtualne biuro pozwala:

  • na minimalizację kosztów związanych z działaniem firmy,
  • uzyskanie adresu w lokalizacji innej aniżeli własne mieszkanie.

Wyróżnia nas:

  • wygodne i szybkie połączenie komunikacyjne z Centrum - stacja Metro Natolin (Galeria Ursynów 1 piętro),
  • fakt podlegania pod zlokalizowany niedaleko nas całodobowy Urząd Pocztowy - UP Warszawa 78, ul. Belgradzka 42, dogodne godziny pracy 10.00-18.00.

Adres Al. KEN 36/112B, podlega pod następujące urzędy:

  • Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów, ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa
  • ZUS Biuro Terenowe Warszawa-Ursynów (podlega pod: ZUS III Oddział w Warszawie) - ul. Dembego 23B, 02-796 Warszawa,
  • Urząd dla m. st. Warszawy-Ursynów, Al. KEN 61, 02-777 Warszawa.

Usługa Wirtualnego Biura to rozwiązanie, którego szukasz

Cennik

Domicyl
12 miesięcy *
6 miesięcy *
3 miesiące *
Miesięczny abonament
59,00 zł / mies.
79,00 zł / mies.
99,00 zł / mies.
Oszczędzasz
do 1080,00 zł rocznie
do 840,00 zł rocznie
do 600,00 zł rocznie
Dodatkowe usługi
powiadomienie mail'em o nadesłanej korespondencji
0,00 zł (w cenie)
wysłanie nadesłanej korespondencji pocztą lub kurierem
każdorazowo 4,90 zł + koszty przesyłki
dedykowany numer telefonu, odbieranie połączeń, przekazywanie podstawowych informacji o kliencie
30,00 zł / mies.
dedykowany numer faxu
20,00 zł / mies.

* Wszystkie podane ceny są cenami netto

Promocje

Przyprowadź
klienta

Otrzymaj 5% rabatu

Masz pytania?
22 643 00 60

Od poniedziałku do piątku
od 9.00 do 17.00

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej...

OK